miercuri, 14 octombrie 2009

cand?

... oare am ajuns la 30 de ani? cand am avut 18? cand 25?dar mai ales cand am ajuns de la 25 la 30?
Ma macina intrebarile astea de cateva zile bune.
Am 30 de ani si aproape 5 luni si la o "analiza" rapida viata mea e urmatoarea: stau inca in casa parintilor, muncesc abia de la 24 de ani, la actualul loc de munca sunt din august 2008, am un salariu de 1700 ron pe luna si la mai mult nu pot spera in cadrul actualei firme, am o cea mai buna prietena si foarte putini prieteni (degetele de la o mana mi-ar ajunge sa-i enumar), sunt sanatoasa pentru o persoana de varsta mea, m-am lasat de fumat de o luna si trei saptamani...
Daca tot am spus ce am, hai sa enumar si ce nu am (si la 18/20/25 de ani eram convinsa ca voi avea la 30): nu (mai) am masina, nu (mai) am iubit, nu am copil, nu am incredere in mine.
Daca ma uit in fuga peste ce "am" si ce "n-am" imi dau seama ca n-am tot ce mi-am dorit mai mult sa am si ce am (exceptand sanatatea) - este ...mediocru.
Ok, in perioada asta de criza economica mondiala ar trebui sa fiu fericita ca am un loc de munca; sunt recunoscatoare pentru lucrul acesta insa nu sunt multumita de perspectiva (nula) a postului pe care il ocup si teama pe care o resimt de fiecare data cand ma gandesc sa caut un alt loc de munca, sa incep sa invat contabilitatea asa cum trebuie sau sa-mi iau inima in dinti si sa ma reorientez ;)
In urmatoarele postari voi incerca sa ma descopar, sa astern negru pe alb frustrarile, grijile, asteptarile si dorintele mele legate de( trecut, prezent dar mai ales) viitor...poate asa voi reusi sa-mi organizez putin viata :)

Niciun comentariu: